Священномученик Іполит, мученики Кенсорін, Савін, Хрісія діва та інші 20 мучеників Священномученик Іполит, мученики Кенсорін, Савін, Хрісія діва та інші 20 мучеників постраждали в III столітті. Святий Кенсорін був першим сановником за царювання римського імператора Клавдія II (268 - 270). За доносом його схопили і кинули в темницю за віру в Христа. Тут він Іменем Господа Ісуса Христа воскресив померлого, після чого навернулися до Христа 20 воїнів - темничних вартових. Разом з святим Кенсоріном вони були обезголовлені.
Тоді ж була приведена на допит дівчина Хрісія, яка мужньо визнала себе християнкою і була кинута на муки. Після звірячих катувань її втопили в морі. Святого Савіна били важким молотом, а потім підвісили на дереві і палили тіло вогнем. У муках він віддав Господу святу душу. З святою Хрісією постраждали: Філікл, Максим, Геркулін, Венерій, Стіракин, Міна, Коммод, Ерм, Мавр, Евсевій, Рустік, Монагрей, Амандин, Олімпій, Кіпр, Феодор, Трівун, Максим пресвітер, Архелай диякон і Кирін єпископ. С
вятий Іполит, єпископ Остії, Римської пристані у гирлі Тібру, дізнавшись про страждання мучеників, незважаючи на свої похилі роки, з'явився до суду і викрив мучителя-нелюда, називаючи його кровопивцею. Розлючений суддя засудив святого єпископа на муки. Після довгих катувань йому зв'язали руки і ноги і кинули в море. Ці мученики постраждали в 269 році. Мощі священномученика Іполита були покладені в Римі, в храмі святих мучеників Лаврентія і папи Дамаса.
Святий священномученик Іполит був учнем святого Іринея, єпископа Ліонського, відомий як християнський Богослов, що написав багато творів проти єретиків. Він уклав Канон пасхальний, знаменитий твір про Христа і Слово про антихриста. Святий Іполит написав також багато тлумачень Священного Писання, Книг Буття, Вихід, Притчі, Екклесіаста, Пісні Пісень, Євангелія від Матвія, Луки, Іоанна, пророків Ісаїю, Ієзекиіля, Данила, Захару, Псалми Давида і Апокаліпсис. Частина його творів збереглася лише в уривках. Повністю збереглися слова, присвячені Богоявленню і пророкові Данилу. Слова його є зразком мистецтва стародавньої церковної проповіді.
Духовне читання :
Ранкові
Будні - 8:00
Неділя - 8:00 і 10:00
Свята - 9:00
Вечірні
Щодня - 17:00